Triukiniai paspirtukai  

Rodoma 1 - 70 iš 70 prekių

Rušiuoti pagal:

Triukiniai, dar vadinami “street”, “park“, “freeride“ ar “stunt“ paspirtukai – tai speciali paspirtukų klasė, skirta ekstremaliam važiavimui. Jie neturi sulenkimo, vairo aukščio reguliavimo, smūgių sugėrimo mechanizmo. Triukiniai paspirtukai pasižymi dideliu manevringumu, patikima konstrukcija bei greitu įsibėgėjimu.

Į ką atsižvelgti renkantis triukinį paspirtuką?

Triukinio paspirtuko ratai yra mažo skersmens, paprastai iki 125 mm, todėl juo galima atlikti sudėtingus šuolių elementus. Kuo mažesni ratukai, tuo paspirtukas judresnis, mažesnis jo apsisukimo spindulys. Tokiam paspirtukui šuolio metu tenka didelė apkrova, todėl patariame rinktis poliuretaninius ratukus su aliuminiais ratlankiais. Stipininiai ratlankiai yra 30 procentų lengvesni už pilnavidurius vientiso lydinio, tačiau jų patikimumas toks pat. Kuo sunkesni ratų ratlankiai, tuo geresnė paspirtuko įsibėgėjimo dinamika, bet didesnis jautrumas kelio nelygumams. Riedėjimo sklandumui svarbu ir kokie guoliai yra ratukuose. Guolio tikslumą nurodo ABEC vertinimas. Kuo vertinimas aukštesnis, tuo tikslesnis bus guolis, mažesnis jo pasipriešinimas riedėjimui ir trintis. Slysti turėklais, suoliukais ir panašiais paviršiais padeda vadinamieji „pegai“ arba kaiščiai – vamzdukų pavidalo detalės, tvirtinamos prie ratų ašių.

Standartinis triukinio paspirtuko vairas, stovint ant paspirtuko, turėtų siekti kiek žemiau juosmens – tokia bendra taisyklė. Tačiau, triukus riedlenčių parke atlikti lengviau, jei paspirtuko vairas žemesnis. O štai gatvėje patogiau važinėtis triukiniu paspirtuku, kurio vairas aukštesnis. Vairo vidinis ir išorinis skersmuo svarbus tuomet, jei prireikia pakeisti ar priderinti vairo užspaudimą (kompresijos sistemą) ar šakes (kuriomis vairas jungiamas su priekiniu ratuku). Vairai gaminami iš aliuminio, plieno lydinio ar titano. Tai turi įtakos jų svoriui bei tvirtumui. Iš aliuminio pagamintas vairas bus lengvesnis, o titaninis vairas ir lengvas ir tvirtas, tačiau abu variantai dažniausiai gaminami padidinto skersmens.

Vairo kolonėlė – specialus mechanizmas, sumontuotas vairo stovo viduje. Jis atsakingas už paspirtuko manevringumą – vairuotojo sukimo momento perdavimą iš vairo į ratuką. Dėl ypatingo dizaino triukų paspirtukų vairas gali pasisukti 360°. Vairo kolonėlės suveržimo arba kompresijos sistema turi įtakos tiek paspirtuko svoriui, tiek jo eksploatacijos patogumui. Pavyzdžiui ICS kompresijos sistema yra pigi ir lengva, tačiau linkusi greičiau atsilaisvinti, o ją aptarnauti reikalingi specialūs įrankiai. Lengvai prižiūrima ir itin patikima SCS kompresijos sistema paspirtukui prideda nemažai papildomo svorio. Be ICS ir SCS, populiarios ir puikiai užtikrinančios vairo mechanizmo darbą yra HIC, IHC kompresijos sistemos, o pati naujausia – SLC sistema.

Renkantis triukinio paspirtuko platformos ilgį ir plotį, svarbiausi kriterijai yra paspirtukininko ūgis ir svoris, tačiau įtakos turi ir važiavimo stilius bei vieta. Trumpa ir siaura stovimoji dalis yra manevringesnė, todėl labiau mėgstama važinėjančių „skateparkuose”. Gatvėje stabiliau važiuoti, lengviau balansuoti ant galinio rato ar atlikti didelius šuolius paspirtuku su platesne ir ilgesne platforma.

Triukinio paspirtuko dydis pagal asmens ūgį

Paspirtuko dydis gali būti lemiamas faktorius, nuo kurio priklauso Jūsų komfortas ir gera savijauta važiuojant. Tam, kad galėtumėte išsirinkti apytiksliai tinkamo dydžio paspirtuką, rekomenduojame vadovautis šiais rodikliais arba tiesiogiai pasikonsultuoti su mūsų parduotuvėje dirbančiais specialistais:

ŪgisAmžiusTriukinio paspirtuko aukštis
95-112 cm3-5 m.iki 70 cm
112-126 cm5-7 m.60-75 cm
126-138 cm7-9 m.65-79 cm
138-149 cm9-11 m.75-80 cm
149-160 cm11-13 m.75-85 cm
160-172 cm13-15 m.78-85 cm
Daugiau nei 172 cm15+ m.79+ cm

Kai kurie patyrę paspirtukininkai teikia pirmenybę kiek aukštesniems, kiti kiek žemesniems paspirtukų variantams. Viskas priklauso nuo važiavimo stiliaus, įpročio ir įprastos laikysenos. Jeigu abejojate, koks paspirtukas triukams Jums būtų tinkamiausias, pasikonsultuokite su mūsų specialistais.

Nuo ko priklauso triukinių paspirtukų kaina?

Triukinio paspirtuko kaina priklauso nuo medžiagų, iš kurių pagamintos konstrukcinės dalys, kompresijos sistemos ar net ratukų guolių kokybės. Tačiau tokio paspirtuko pasirinkimas turėtų būti vertinamas gana atsakingai. Svarbu ne pigiau kainuojantis, o teisingai parinktas modelis, kuris ne tik ilgiau tarnaus, greičiau riedės, bet ir sumažins traumų riziką.

Todėl, jei nusprendėte pirkti triukinį paspirtuką, labai kviečiame pasitarti su mūsų patyrusiais sporto konsultantais. Tai galite padaryti mūsų fizinėje parduotuvėje, įsikūrusioje Ogmios mieste, Vilniuje, o perkant internetu – susisiekę nurodytais mūsų kontaktais „Kontaktai” skiltyje. Visas siūlomas prekes turime sandėlyje, todėl užsakę jas internetinėje parduotuvėje, atsiimti Ogmijos mieste galėsite tą pačią dieną.