Riedėjimas riedučiais dabar gali tapti smagia viso kūno treniruote! Pridėk į savo pasivažinėjimus ROLLERROBICS pratimus. Keletas iš pažiūros nesudėtingų pratimų riedučiais tikrai privers gerokai sušilti ir padirbėti raumenis.

     Pratimai šiai treniruotei buvo sukurti greitojo riedėjimo pasaulio čempiono ir „Power Racing“ komandos trenerio Scott Arlidge bendradarbiaujant kartu su geriausiais fitneso treneriais bei fizoterapiautais. Šie pratimai pagerins Tavo riedėjimo įgūdžius, kūno pusiausvyrą, sustiprins vidinius raumenis ir viso kūno tonusą, padės suformuoti tobulas šlaunų bei sėdmenų formas. Kartu tai ir puiki cardio treniruotė padėsianti dar efektyviau deginti kalorijas bei dailinti linijas.

     Jei dar nesi pažengęs riedutininkas, pirmuosius kartus užsiimti ROLLEROBICS patariame su partneriu. Juk dalintis riedėjimo džiaugsmu ir treniruotis kartu su draugu yra nuostabi patirtis, o dėka ROLLEROBICS programos Tu gali pasiekti savo išsvajotas kūno linijas, sutikti naujų bendraminčių ir smagiai praleisti laiką gryname ore!

Taigi Jūsų dėmesiui ROLLEROBICS treniruotės paruoštukė.
Dviejų dalių viso kūno treniruotė.
Trukmė: 50 min
Sudegintos kalorijos: 600 kcal

     Žemiau pateikiame seriją trumpų vaizdo klipų, kuriuose pratimus demonstruoja profesionalus greitojo riedėjimo atletas, Powerslide komandos narys Felix Rijhnen.

1. Pratimas POWER POSITION

2. Pratimas VORTEX EDGE START

3. Pratimas FORWARD HAWK

4. Pratimas SINGLE POWERSKATE SQUAT

5. Pratimas CROSSOVER BURNER

6. Pratimas ROLLER PLANK

7. Pratimas LOW ROLLER PLANK

8. Pratimas SINGLE ROLLER PLANK

9. Pratimas SINGLE LOW ROLLER PLANK

10. Pratimas WALKING ROLLER PLANK

11. Pratimas REVERSE ROLLER PLANK

12. Pratimas EDGE ROLLER PLANK